Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Բժիշկների հետ “один на один” չմնալու դեղատոմս. «Ապահովագրություն և ոչ միայն...»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Գնում ես բժիշկի. Քեզ կաբինետից կաբինետ են «տշում». «այս մի անալիզն էլ արա, այս մի մասնագետն էլ թող նայի, այս մի պրոցեդուրան էլ անցի… գնա այսինչ տեղը, բեր այսինչ բանը» և այլն, և այլն: Ուզենք, թե չուզենք՝ հիվանդը նաև «կլիենտ» է, որին քամել-չքամելու որոշումը այս կամ այն բժիշկի բարեխղճության վրա է թողնված: Ապահովագրված հիվանդը «կլիենտ» չէ: «Հիվանդ-բուժհաստատություն-ապահովագրական գործակալություն» եռանկյունում «կլիենտը» ապահովագրական ընկերությունն է, որը խոշոր և ազդեցիկ հաճախորդ է, և ում հետ նման խաղեր խաղալը վտանգավոր է: Ապահովագրություն ունեցող մարդը առողջապահական համակարգի հետ մեն-մենակ երբեք չի մնում: Իսկ թե ինչպես է այս ամենն աշխատում` դիտեք հաղորդման այս թողարկման մեջ:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan