Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպես կորցնել հաճախորդ. վատ վաճառքի ուղեցույց. «Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Հաղորդաշարի հեղինակ Արամ Նավասարդյանը որոշում է գնել մեծ քանակով շոկոլադե սալիկներ: Նախընտրությունը տալով հայրենական արտադրողին՝ փորձում է կապ հաստատել խոշոր ընկերություններից մեկի վաճառքի մասնագետների հետ: Թվում է, թե իդեալական հաճախորդ է՝ ունի կանխիկ փող ու մեծ քանակությամբ ապրանք գնելու ցանկություն. էլ ի՞նչ է պետք: Ըստ տրամաբանության, վաճառքի մասնագետները պետք է «գրկաբաց» ընդունեն ու սպասարկեն նման հաճախորդի: Բայց այս պատմությունը "happy end" չունի: Շոկոլադե սալիկների ոդիսականը կամ ինչպես Չպետք է աշխատի վաճառքի բաժինը. «Էստի համեցեք»-ի այս թողարկմանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan