Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպես «խոսել» սպառողի հետ. բիզնես-քաղաքացի կոմունիկացիայի մասին.«Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Չկոմունիկացված բիզնես ու չկոմունիկացված պետություն: Ինչպե՞ս է ստացվում, որ հանրային գերակա շահ ասվածը բխում է միայն կոնկրետ գործարարի ու ոչ հանրության շահերից: Ինչպե՞ս է ստացվում, որ կոմունիկացիան քաղաքացու հետ խզված է ինչպես պետության, այնպես էլ բիզնեսի կողմից: Այն մասին, թե ինչպես պետք է բիզնեսն աշխատի քաղաքացու հետ՝ սեփական կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության շրջանակում և ինչպե՞ս կառուցել պետություն-բիզնես-քաղաքացի եռանկյունին, որպեսզի ի շահ բիզնեսի չտուժի քաղաքացին:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan