Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Երբ հանդիպում են գիտությունն ու բիզնեսը. միտք վաճառելու բանաձևը. «Բիզնեսի անատոմիա»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Գիտական ներուժը բիզնես բերելով՝ կարողանում ես միանգամից մի քանի խնդիր լուծել: Նախ, գիտական պոտենցիալը չի մնում լաբորատորիաներում՝ այդպես էլ որևէ պրակտիկ կիրառում չստանալով:

Երկրորդ. բիզնեսում ներդնելով ինովացիոն լուծումներ՝ բարձրացնում ես դրա արդյունավետությունը:

Երրորդ. ինովացված բիզնեսն առավել գրավիչ է ներդրողի համար:

Եվ վերջապես ամենակարևորը. ստեղծագործական ու սպառման լայն դաշտ տրամադրելով գիտնականին՝ կանխում ես ուղեղների արտահոսքը: Այն մասին, թե ինչպես իրար կապել գիտությունն ու բիզնեսը՝ «Բիզնեսի անատոմիայի» այս թողարկմանը կներկայացնեն Էկոնոմիկայի նախարարության «Նորամուծության և ձեռներեցության ազգային կենտրոնի» աշխատակից Արսեն Հայրիյանը և «Համայնքային զարգացման նորարարական կենտրոն» ՀԿ փոխնախագահ Կարեն Սարգսյանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan