Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Թվային տեխնոլոգիաները՝ անձի բրենդավորման գործիք. «Բիզնեսի անատոմիա»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Եթե մեկ օր որոշես դառնալ, օրինակ, «փոքրիկ կանաչ թզուկների» փորձագետ, ապա սոցիալական մեդիան կտա այդ հնարավորությունը: Դու նախ կարող ես ուսումնասիրել «փոքրիկ կանաչ թզուկներին», հետո դրանց մասին գրառումներ կատարել, ինֆորմացիա տալ, ինչ որ պահի դա կհետաքրքրի նաև այլ մարդկանց, իսկ մեդիան գուցե քեզ ընկալի որպես «փոքրիկ կանաչ թզուկների» փորձագետ: Կարևորը սոցմեդիայում ճիշտ բրենդավորումն ու սեգմենտավորումն է: Ինչպես սեփական անձը դարձնել բրենդ կամ «Digital Marketing-ը՝ որպես «ԵՍ» բրենդի առաջխաղացման գործիք» թեմայի մասին զրուցել ենք Marketers Community հիմնադրամի հիմնադիր Ծովինար Սարգսյանի և Smartology թվային մարքեթինգի ակադեմիայի համահիմնադիր Արտակ Հարությունյանի հետ:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan