Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպե՞ս Վիգեն Սարգսյանը «վաճառեց» զորակոչը. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Զինծառայության մասին Վիգեն Սարգսյանի հեղինակային օրինագիծը մարքեթինգի ու վաճառքի տեսակետից ստացված էր՝ ի հակադրություն, օրինակ, Առողջապահության նախարարի հակածխախոտային պայքարի: Պաշտպանության նախարարը, ըստ էության, դիվերսիֆիկացրեց «ապրանքը»՝ զորակոչը, հեշտացնելով դրա վաճառքը: Կիրառեց նոր «պրոդուկտը» շուկա դուրս բերելու համար մարքեթինգային մի շարք գործիքներ՝ շուկայի և սպառողների ուսումնասիրությունից մինչև ֆոկուս խմբերի ձևավորում: «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը հաղորդաշարի հեղինակ Արամ Նավասարդյանը ներկայացնում է մարքեթինգային այն գործիքները, որոնք կիրառեց Վիգեն Սարգսյանը և հաջողեց:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
15Դեկտեմ
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan