Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Լամպ եւ ցուցատախտակ՝ բարձրացված ձեռքերի եւ դասամատյանի փոխարեն. Արցախի դպրոցում նորարարական մեթոդ են մշակել

Լամպ եւ ցուցատախտակ՝ բարձրացված ձեռքերի եւ դասամատյանի փոխարեն. Արցախի դպրոցում նորարարական մեթոդ են մշակել
ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Լամպ եւ ցուցատախտակ՝ բարձրացված ձեռքերի եւ դասամատյանի փոխարեն. Արցախի դպրոցում նորարարական մեթոդ են մշակել

Ֆիզիկայի ուսուցիչ Արա Հարությունյանը, ով աշխատում է Արցախի Մարտունու շրջանի Նորշեն համայնքի Լեոնիդ Գուրունցի անվան դպրոցում, իր աշակերտների հետ նախագիծ է մշակել, որն ուղղված է աշակերտների գիտելիքների, հմտությունների եւ վարքի թափանցիկ գնահատականին: Նախագիծը ներկայացվել է Sevan Startup Summit 2018-ում:

NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրույցում Արա Հարությունյանը նշեց, որ նախագիծը NorShenLab մեթոդիկ լաբորատորիա է իրենից ներկայացնում, որը գործում է բրեյն-ռինգ խաղի մեթոդով. դասերի ընթացքում ուսուցչի հարցին առաջինը պատասխանելու հնարավորություն ունեն այն աշակերտները, որոնք առաջինն են սեղմել կոճակը (դպրոցական սեղաններին տեղադրված):


Ստացվում է յուրօրինակ ազարտային խաղ, որը մեծացնում է ուսման նկատմամբ մոտիվացիան:

Ռադիոկապի միջոցով կոճակները սեղմելու ժամանակ առաջացող ազդանշանները փոխանցվում են ուսուցչի սեղանի կառավարման վահանակին: Դրա վրա լամպեր են վառվում, որոնք ցույց  են տալիս, թե աշակերտներից ով է հարցը հնչեցնելուց հետո առաջինը սեղմել կոճակը: Բացի այդ դասարանում պետք է գնահատականների վահանակ տեղադրվի, որը հարցերի քանակից կախված՝ ցույց է տալու յուրաքանչյուր աշակերտի ցուցանիշները: Հենց այս գնահատականներն են դրվելու դասամատյանում:

«Գաղափարն իմ մոտ է ծնվել, բայց ծրագիրը մշակվել է ամբողջ դպրոցական թիմի կողմից: Արդեն մշակվել եւ կիրառվել է հավելվածի նախատիպը, բայց ավելի լայն լսարանի համար նախագծի հետագա զարգացման, կայքի ստեղծման, մյուս դպրոցներին վաճառքի, այդ թվում արտասահմանյան, նպատակների համար, ֆիանսավորում է հարկավոր»,- նշեց Արա Հարությունյանը:

Նա բացատրեց, որ NorShenLab մեթոդիկ լաբորատորիան թեստավորվել է ֆիզիկայի եւ ռովոտաշինության դասերին, բայց հարմար է դպրոցականա բոլոր առարկաների համար: Համակարգի փորձնական տարբերակն արդեն 4 ամսից ավել աշխատում է:

Նորշենի գյուղական դպրոցի աշակերտուհիներ Տիրուհի Գասպարյանը եւ Աննա Հարությունյանն իրենց հերթին նշեցին, որ իրենց կողմից ներկայացված նախագիծը աշակերտներին հնարավարություն է տալիս չամաչել, անգամ եթե նրանք չեն սվորել դասը եւ ավելի ակտիվ պատասխանել ուսուցչի հարցերին:

«Համակարգը գնահատում է ոչ միայն գիտելիքները, այլեւ աշակերտների վարքը եւ ակտիվությունը»,- նշեցին նրանք:

Հիշեցնենք, որ 2018-ի հունվարից  Լեոնիդ Գուրունցի անվան դպրոցում գործում է «Արմատ» ինժեներական լաբորատորիան, որի ղեկավարը Ֆիզիկայի ուսուցիչ Արա Հարությունյանն է, ով Teach For Armenia ծրագրի շրջանակում Երեւանից Արցախ է գործուղվել:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan