Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպե՞ս ճիշտ բրենդավորել Երևանը. «Թարմ ուղեղով»՝ Էդուարդ Քանքանյանի հետ

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Աշխարհի տարբեր պետություններ, քաղաքներ, ընկերություններ մրցակցում են միմյանց հետ` զբոսաշրջիկների, տեղական և արտասահմանյան ներդրողների, սպառողների ուշադրությունը գրավելու ու տնտեսության մեջ հավելյալ գումարներ ներգրավելու նպատակով: Հայաստանը, մասնավորապես՝ Երևանը հետ է մնում այս տենդենցից, մինչդեռ ճիշտ բրենդավորումը քաղաքը կդարձներ ոչ միայն ավելի ներկայանալի, այլև կնպաստեր քաղաքային տնտեսության աճին: Վերջին երկու տարին «Էրեբունի-Երևան» միջոցառման ձևավորումը մշակած «Բրեյնդ» ընկերության համահիմնադիր Էդուարդ Քանքանյանի հետ զրուցել ենք մայրաքաղաքի ճիշտ բրենդավորման մասին:

 

 

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
7 Դեկտեմ
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan