Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Պետք է հասնենք նրան, որ խոշորագույն ավիափոխադրողները Թիֆլիսի ու Բաքվի փոխարեն Երևան գան. «Թարմ ուղեղով»՝ Տաթևիկ Ռևազյանի հետ

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Փակ սահմանների, ծովի ու նորմալ երկաթուղու բացակայության պայմաններում սուպերզարգացած ավիացիա ունենալը պետք է լիներ Հայաստանի թիվ մեկ առաջնահերթությունը: Բայց, ըստ փորձագետների, ոլորտն անգամ թերզարգացած չէ, այն ուղղակի մեռած է: Մինչդեռ Հայաստանի աշխարհագրական դիրքը տալիս է բոլոր հնարավորություններն ունենալ Արմուտքն Արևելիքն կապող տրանզիտային գոտի առնվազն միջին ծավալով ինքնաթիռների համար: Սակայն ոլորտում առկա բազմաթիվ խնդիրները Հայաստանի երկինքը գրավիչ չեն դարձնում ինչպես դրսի, այնպես էլ տեղական ընկերությունների համար:

Արդյո՞ք Կառավարության օրակարգում կա Զվարթնոցը տրանզիտային գոտի դարձնելու խնդիրը, ինչպե՞ս է զարգանալու Հայաստանում քաղավիացիան, ի՞նչ հնարավորություններ կան աշխարհի հզորագույն ավիափոխադրողներին այստեղ բերելու համար: Մեր թարմ ուղեղով զրուցակիցն այսօր Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյանն է:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
16Հուլիս
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan