Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Նշվել են «Շերեմետևոյում» վթարային վայրէջք կատարելիս բռնկված ինքնաթիռի օդաչուների սխալները

Նշվել են «Շերեմետևոյում» վթարային վայրէջք կատարելիս բռնկված ինքնաթիռի օդաչուների սխալները
ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Նշվել են «Շերեմետևոյում» վթարային վայրէջք կատարելիս բռնկված ինքնաթիռի օդաչուների սխալները

Մոսկովյան «Շերեմետևո» օդանավակայանում մայիսի 5-ին վթարային վայրէջքի ժամանակ բռնկված Sukhoi Superjet 100 ինքնաթիռի օդաչուները վայրէջքից հետո չէին անջատել շարժիչները: Բացի այդ, խցիկում բաց է եղել պատուհանը:

Ինչպես փոխանցում է Lenta.ru-ն, այս մասին հաղորդում են հետաքննության ընթացքին տեղյակ աղբյուրները: Աղբյուրի տվյալներով՝ օդաչուների սխալներն անուղղակիորեն ազդել են կրակի տարածման վրա: Քննչական կոմիտեի աղբյուրը հայտնել է, որ օդաչուներ Դենիս Եվդոկիմովի և Մաքսիմ Կուզնեցովի ցուցմունքից պարզ է դարձել, որ վայրէջքից հետո նրանք բացել են խցիկի կողային պատուհանը: Փորձագետները կարծում են, որ դա կարող էր մեծացնել օդի շարժման ուժն ու, հետևաբար, այրման արագությունը: Այս տեղեկությունը հաստատել է «Ռոսավիացիան»:

Բացի այդ, ենթադրվում է, որ այրման ընթացքը կարող էր ուժեղանալ այն պատճառով, որ օդաչուները չէին անջատել շարժիչները վայրէջք կատարելուց հետո: Պարբերականի աղբյուրի հաղորդմամբ՝ դրանք աշխատել են մինչև կրակի մարման պահը:

 
Հիշեցնենք, որ «Աերոֆլոտ» ընկերության ինքնաթիռը վթարային վայրէջք է կատարել օդ բարձրանալուց կարճ ժամանակ անց: Մոսկվա-Մուրմանսկ չվերթն իրականացնող օդանավի 78 ուղևորներից փրկվել են միայն 37-ը, 41 մարդ մահացել է:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
16Հուլիս
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan