Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Հայկական gg-ն մտնում է ԱՄՆ շուկա. ո՞րն է Uber-ին ու Lyft-ին հաղթելու բանաձևը. «Բիզնեսի անատոմիա»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Հայկական gg ընկերությունը Վրաստանում և Ռուսաստանում աշխատանքի հաջող մեկնարկից հետո հիմա էլ որոշել է գրավել ԱՄՆ շուկան, որտեղ կան երկու խոշոր խաղացող՝ Uber-ը և Lyft-ը: gg համահիմնադիր Խաչատուր Գրիգորյանի հետ զրուցել ենք այն մասին, թե ի՞նչ ռազմավարությամբ ու մարքեթինգային հնարքներով է gg-ն մրցելու ամերիկյան շուկայում և ինչպե՞ս է հայկական ընկերությունը ձեռք բերելու ամերիկյան սպառողի վստահությունը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan