Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպե՞ս կուտակած ինֆորմացիան դարձնել քո բիզնեսի մրցակցային առավելությունը. «Բիզնեսի անատոմիա»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

21-րդ դարի ամենաթանկ ռեսուրսը՝ ինֆորմացիան, կարող է դառնալ բիզնեսի մրցակցային առավելությունը, եթե զուտ կուտակումից բացի այդ ինֆորմացիան նաև մշակվի: Տվյալագիտության միջոցով բիզնեսը կարող է իմանալ, թե հաճախորդը ինչ տեսակի պրոդուկտ/ծառայություն է ուզում եւ երբ։ Բազմաթիվ բիզնես եւ գործառնական գործընթացներ կարելի է օպտիմիզացնել՝ ուղղակի ուսումնասիրելով տվյալները եւ հայտնաբերելով բիզնես գործընթացներում առկա թերությունները։ Տվյալագիտությունը նոր զարգացող ուղղություն է աշխարհում ու Հայաստանում, դրանն է ապագան, բայց այսօր կա մասնագետների խնդիր: Հենց այդ խնդիրը լուծելու համար էլ Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոն Հայաստանը մեկնարկում է նոր ծրագիր, որի նպատակն է մշակել մեծ տվյալների հենքով տեխնոլոգիական լուծումներ այնպիսի ոլորտների ձեռնարկությունների համար, ինչպիսիք են՝ հեռահաղորդակցությունը, ֆինանսաբանկային համակարգը, տրանսպորտը, մանրածախ վաճառքը, տրանսպորտը, էլեկտրոնային առեւտուրը եւ այլն։ Ծրագրի ու բիզնեսում տվյալագիտության դերի մասին զրուցել ենք Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոնի հանրային կապերի պատասխանատու Լուսինե Ղուկասյանի հետ:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
21Օգոստո
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan