Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպե՞ս ստեղծել ավիացիա կես դարում ու ոչնչացնել այն մի քանի տարում. վարպետաց դաս Հայաստանի Հանրապետությունից. «Հայկական քաղավիացիայի ոչնչացումը» ՄԱՍ 1

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Հայկական ավիացիայի ստեղծման տարին ընդունված է համարել 1933 թվականը, երբ կատարվեց Երևանից Թբիլիսի առաջին ուղևորատար թռիչքը: Խորհրդային տարիներին Հայաստանն ուներ հզոր ավիացիա, բարձրակարգ օդաչուներ, որոնց վստահվում էին ամենապատասխանատու թռիչքները:
Սկսած 1970-ականներից մեծ զարգացում է ապրում հայկական փոքր ավիացիան. Հայաստանի քաղավիացիայի վարչությունը ԽՍՀՄ-ում միակն էր, որ աշխատում էր շահույթով, մեկը մյուսի հետևից ստեղծվում են օդանավակայաններ Մեղրիում, Կապանում, Գյումրիում, Բերդում...
Խորհրդային Միության փլուզումից հետո Հայաստանը նոր կյանք է մտնում հսկայական ժառանգությամբ: Այսօր՝ 30 տարի հետո, Հայաստանը չունի քաղաքացիական ավիացիա. չկան տեղական ավիափոխադրողներ, չեն գործում մարզային օդանավակայանները:
Լրատվական ռադիոն ներկայացնում է հատուկ նախագիծ՝ «Հայկական քաղավիացիայի ոչնչացումը». ինչպե՞ս ենք հաջողացրել 30 տարում ոչնչացնել Հայկական քաղաքացիական ավիացիան, ոլորտը ոչնչացվել է հանցավոր անգործությա՞ն, թե՞ հատուկ ծրագրի արդյունքում:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan