Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Սև ուրբաթ եկավ մեր գլխին. արդյո՞ք զեղչերը իրական էին. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Նոյեմբերի վերջին ուրբաթը ընդունված է «Սև» անվանել: Մեծ զեղչերի այդ օրը հորինվել է Ամերիկայում: Այն «սև» է կոչվում, քանի որ, հազարավոր մարդիկ սլանում են մի խանութից մյուսը՝ խցանումներ առաջացնելով: Չնայած նրան, որ իբրև իրադարձություն 5-6 տարի է, ինչ այն տեղի է ունենում նաև Հայաստանում, այնուամենայնիվ շատ խանութներ հաճախելիս նկատում ես՝ մենք այս մշակույթից դեռ հեռու ենք: Մեզ մոտ զեղչերի մեծ մասն իրական չէ: Օրեր առաջ «սև ուրբաթի» նախօրեին շատ խանութներում կրկին ապրանքների գինը արհեստականորեն բարձրացվել է, որպեսզի մեկ օր հետո նորից իջեցվի, ցույց տալու համար, որ ապրանքը զեղչվել է: Մի շարք հայկական խանութներ էլ պարզապես օգտվելով իրավիճակից, առանց զեղչի հաջողացրին վաճառել իրենց ապրանքը: Պետք չէ կարծել, թե այս ամենը տեղի է ունենում միայն Հայաստանում: Իրականում մոլերի ու ինտերնետ խանութների դարաշրջանում, գնային քաղաքականության հարցում հայ սպառողը միևնույն է գնալով ավելի գիտակից է դառնում: Կեղծիքի վրա հիմնված բիզնես քաղաքականությունը երկար չի կարող գոյատևել, իսկ իրեն խաբված համարող հաճախորդը երկրորդ անգամ նույն խանութը էլ չի մտնում:

«Սև ուրբաթի» ծագման, հայկական «սև»-ի առանձնահատկությունների և մոլերի մասին պատմում է MPG ընկերության փոխտնօրեն՝ Գայանե Դաջունցը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan