Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ավելի լավ է մեկ անգամ դիտել, քան հազար անգամ… ու՞ր է գնում օնլայն մարքեթինգը.«Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Օնլայն մեդիա հարթակներում բովանդակության զգալի մասը բաժին է ընկնում տեսանյութերին: Համաճարակն այդ տենդենցն ավելի արագացրեց: Օնլայն խանութները սկսեցին ֆիքսված ժամի տեսակապի միջոցով ցուցադրել իրենց տեսականին: Տեսանյութերը հաճախորդի մոտ խանութում ներկա գտնվելու էֆֆեկտ են ստեղծում, ինչը հատկապես այս օրերին շատ կարևոր է: Ըստ էության, բյուջետային այս լուծումներով հաճախորդները ոչ միայն տեղեկացան, այլև չմոռացան շատ կազմակերպությունների գոյության մասին:
«Էմ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցի խոսքով, վիդեոկոնտենտի դարաշրջանում ապրանքների տեխնիկական նկարագրերն այլևս չեն գրավում:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan