Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Բնազդային մարքեթինգ. երբ համավարակի պայմաններում ստանդարտ գործիքները չեն աշխատում. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Մեծ Բրիտանիայում 477 բիզնեսի մասնակցությամբ անցկացվել է հետազոտություն՝ պարզելու համար, թե ինչպես են համավարակի պատճառով ստեղծված տնտեսական ճգնաժամի մարտահրավերներին դիմակայում մարքեթոլոգները: Հարցված բիզնեսների միայն 7 տոկոսն է նշել, որ ստեղծված իրավիճակում գնացել է մարքեթինգային մարտավարությունը փոխելու ճանապարհով: Հարցվածների 29 տոկոսը շարժվել է բնազդաբար և պահի թելադրանքով՝ փորձելով հասկանալ, թե ինչն ավելի լավ կաշխատի: Ուսումնասիրված ընկերությունների 1.3-րդը նշել է, որ ինտուիցիայով առաջ շարժվելու տարբերակն արդյունավետ է եղել: Ուսումնասիրությունը նաև պարզել է, որ վերջին տասը տարվա կտրվածքով առաջին անգամ աշխարհում գովազդային շուկան կրճատվում է:
«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը խոսել է համավարակի պատճառով մարքեթինի աշխարհում տեղի ունեցող փոփոխություններից:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan