Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

«Էստի համեցեք». մարքեթինգային գաղտնիքներ

«Էստի համեցեք». մարքեթինգային գաղտնիքներ
Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին

Հաղորդումը հասանելի է միայն բաժանորդներին: Այն լսելու կամ ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է բաժանորդագրվել:

Մարքեթինգային «ճաշի» բաղադրությունը և մարքեթինգային ուսումնասիրությունների մեխանիզմը. ինչպես ընտրել սոցհարցման մասնակիցներին, ինչ է ներկայացուցչական ընտրանքը: Այս թողարկմանը պարզել ենք, թե ինչու են սոցհարցում իրականացնողները խուսափում լրագրողներից ու սոցիոլոգներից: Ներկայացնում է «Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիայի» նախագահ Արամ Նավասարդյանը:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
17Նոյեմբ
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan