Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

«Էստի համեցեք». անունդ ի՞նչ է

«Էստի համեցեք». անունդ ի՞նչ է
Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին

Հաղորդումը հասանելի է միայն բաժանորդներին: Այն լսելու կամ ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է բաժանորդագրվել:

Անունը շատ բան կպատմի բրենդի մասին: Սթիվ Ջոբսի սիրած միրգն ու Apple-ի անվան ստեղծման պատմությունը: Այն մասին, թե ինչպես ընտրել «աշխատող» անուն ընկերության ու բրենդի համար: «Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիայի» նախագահ Արամ Նավասարդյանը պատմում է սեփական ընկերության ու միջազգային ահաբեկչական ընկերության անվան զուգադիպության զավեշտալի պատմությունը: Էստի համեցեք` իմանալու համար «նեյմինգի» սկզբունքներն ու հնարավոր ձախողումները:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
23Հունիս
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan