Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպես անցորդին դարձնել գնորդ. «Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Ժամանակին Գիքորն «էստի համեցեք» էր ասում՝ հաճախորդներ ներգրավելու համար: Նա առանց գիտակցելու կիրառում էր մարքեթինգային գործիք: Ժամանակի ընթացքում «էստի համեցեքը» դարձավ «պրոմոակցիա», իսկ գիքորները՝ պրոմոութերներ: Այսօր «էստի համեցեքը» մարքեթինգում լայն կիրառում ունեցող վաճառքի արդյունավետ գործիք է: Արամ Նավասարդյանը ներկայացնում է գրագետ պրոմոակցիա կազմակերպելու կանոնները:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
23Հունիս
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan