Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Բիզնեսը մարդկանց խնդիրները լուծելու պատասխանատվություն է, այլ ոչ շահույթի հասնելու միջոց. «Ապահովագրություն և ոչ միայն»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Շահույթի վրա կենտրոնացած մարդիկ բիզնեսում շատ արագ են ձախողվում, որովհետև նրանց և նրանց սպառողների միջև շահերի բախում կա: Դուք շահույթ եք ուզում, իսկ սպառողը ծառայություն /կամ ապրանք/: Բիզնեսը փոխգործակցություն է ենթադրում, որն անհնար է, երբ ենթադրյալ կողմերը տարբեր բաներ են ուզում: Բիզնեսը հանրային կյանքում որոշակի խնդիրների շրջանակ լուծելու պատասխանատվություն է, որը, այո՛, պետք է ենթադրի շահույթ: Բայց շահույթը, որպես այդպիսին, միշտ ածանցյալ է: «ՌԵՍՈ» ապահովագրական ընկերության տնօրեն Սամվել Գրիգորյանը համոզված է, որ այլ կերպ ոչինչ չի ստացվի:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
27Հունիս
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan