Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպես ձախողել բիզնես-ստարտափը. «Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Ստարտափ նախագծերը շատ են, բայց դրանց գերակշիռ մասը ձախողում է հենց առաջին փուլում:  Եթե ստարտափեր ես, ապա մտապահիր երեք գործոն. նորարարություն, օգտակարություն և լավ թիմ: Սրանց բացակայությունը երաշխավորում է ստարտափիդ ձախողումը: Ըստ հաղորդման հեղինակ Արամ Նավասարդյանի, կան անհաջողության ևս մի քանի կարևոր պայման, որոնց մասին կպատմենք «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
20Հոկտեմ
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan