Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ի՞նչ պետք է իմանա գործարարը՝ իր հաճախորդի մասին. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

United Airlines ավիաընկերության հետ կապված սկանդալի մասին շատերն են լսել, երբ համակարգի սխալ աշխատանքի պատճառով վաճառվել էր նախատեսվածից շատ ավիատոմս, և ընկերության աշխատակիցներն ուղևորին ուժով ու մարմնական վնասվածքներ պատճառելով դուրս էին հանել օդանավից: Այդ մի քանի անփույթ աշխատակցի պատճառով ընկերությունը կրեց 800 միլիոն դոլարի կորուստ, իսկ առաջիկայում ստիպված կլինի ծախսել հսկայական գումար՝ իմիջային խնդիրների լուծման համար: Մինչդեռ հավելյալ չվերթ կազմակերպելու համար United Airlines-ը շատ ավելի քիչ գումար կծախսեր: Սա տիպիկ օրինակ է, թե ինչպես չպետք է աշխատել հաճախորդի ու սպառողի հետ: Իսկ թե ինչպես ճանաչել սպառողին ու ճիշտ կազմակերպել աշխատանքը՝ ոչ թե վնաս կրելու, այլ եկամուտ ստանալու համար՝ «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
17Օգոստո
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan