Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ի՞նչ առաքելություն ունի մարքեթինգը ԲՈւՀ-ական համակարգում. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Իմացի՛ր շուկայի պահանջը, ճանաչի՛ր քո սպառողին ու ըստ այդմ պատրաստիր պրոդուկտ. սա մարքեթինգի կարևորագույն կանոններից մեկն է: Կրթական համակարգը կապ չունի աշխատաշուկայի հետ, որովհետև կրթական հաստատությունները չեն կիրառում մարքեթինգի տարրական կանոնները: ԲՈւՀ-երը չգիտեն, թե ինչ մասնագետների պահանջ ունի աշխատաշուկան այսօր ու ինչ պահանջարկ է լինելու վաղը: Թվում է, թե ավելի ճկուն ու նորարար պետք է լինեին մասնավոր սեկտորի ԲՈւՀ-երը, սակայն իրականում լճացումն ամբողջ համակարգում է: Ի՞նչ առաքելություն ունի մարքեթինգը կրթական ոլորտում. թեմայի մասնրամասները «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը:

 

 

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
25Հուլիս
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan