Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Սարերից իջան մի խումբ գործարար. ինչպե՞ս արշավը վերածել բիզնես-նեթվորքի. «Բիզնեսի անատոմիա»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Աշխատանքային երկար շաբաթից հետո նոր լիցքեր ստանալու, Հայաստանը նորովի բացահայտելու, գործնական կապեր հաստատելու համար բացառիկ հարթակ է Նեթվորք արշավներ նախագիծը: Ասվածը հաստատված է սույն տեքստի հեղինակի անձնական փորձով: Սա մի նախագիծ է, որը ոչ միայն բացահայտում է  Հայաստանի զբոսաշրջային թաքնված պոտենցիալը, այլև հնարավորություն է տալիս գտնել գործընկերներ, ձևավորել բիզնես-նախագծեր՝ արշավային ընկերական միջավայրում: Նախագիծն այնքան բազմաբովանդակ ու բազմապրոֆիլ է, որ ավելի լավ է մեկ անգամ տեսնել, քան հազար անգամ լսել: «Բիզնեսի անատոմիա» հաղորդաշարի այս թողարկմանը հյուրընկալել ենք Նեթվորք արշավներ նախագծի և Excelist ակումբի հիմնադիր Մայիս Մարգարյանին և 3D60 ծրագրի հիմնադիր Տարոն Հակոբյանին:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan