14:00   10-05-2021
Ինչպես վաղվանից սկսել վաճառել ավելի շատ. «Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Մարքեթինգում վաճառքի ծավալների ավելացման տարբեր բանաձևեր կան: Դրանցով գայթակղվելուց առաջ, անհրաժեշտ է ճիշտ հաշվարկի արդյունքում ընտրել ամենաօպտիմալ տարբերակը: Եղել են դեպքեր, երբ սպառումը ավելացել է այնչափ, որ մի քանի անգամ գերազանցել է արտադրական ներուժը, ինչի հետևանքով բիզնեսում ավելի մեծ խնդիրներ են առաջացել:  Շուկայի սխալ թիրախավորումը ևս կարող է խնդրահարույց լինել բիզնեսի համար: 

«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը խոսել է վաճառքի վրա ազդող ներքին, արտաքին և անձնական գործոնների մասին:

Loading...