Գովազդը այսօր հեռուստացույցից և փողոցային վահանակներից տեղափոխվում է թվային տիրույթ: Սոցիալական ցանցերում հայտնվող նորատիպ գովազդները շատ շուտ դառնում են թրենդային, բայց հետո արագ հոգնեցնում: Այս պահին նորաձև է «ամեն ինչի» բնականը՝ փափուկ լույս, չշպարված դեմքեր և այլն, սակայն սա էլ շատ շուտ կարող է անհետաքրքիր դառնալ: Այս ամենը անհրաժեշտ է հաշվի առնել օնլայն վաճառքները ավելացնելու հարցում:
«Էստի համեցեք» հաղորդման հյուրը՝ «White Store» խանութների ցանցի հիմադիր տնօրեն՝ Աննա Սողոյանը պատմում է SMM-ի օգնությամբ օնլայն վաճառքները ավելացնելու մասին: