Հասարակության քանի՞ տոկոսն է ճանաչում ձեր ապրանքանիշը…. Ի՞նչ չափանիշների հիման վրա են ընտրում ձեր ապրանքը շուկայում և ո՞վ է ձեր միջին սպառողը: Եթե ձեզ էլ են մտահոգում այս հարցերը, կարող եք դիմել մարքեթինգային հետազոտություն իրականացնող կազմակերպություններին: Հետազոտական մեթոդներն ու դրա ընթացքը ըստ խնդրի տարբերվում են: Պատվիրատուն նկարագրում է իր խնդիրն ու հետազոտության նպատակը, իսկ կազմակերպությունը առաջարկում է մեթոդիկան և ներկայացնում բյուջեն: Ընկերությունն ու պատվիրատուն գալիս են ընդհանուր հայտարարի, այնուհետև սկսվում է դաշտային աշխատանքների փուլը: Ինֆորմացիան հավաքագրելուց հետո, կատարվում է տվյալների վերլուծություն:
«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը այս անգամ խոսել է մարքեթինգային հետազոտությունների մասին: