ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մեդալներ, պատվոգրեր, շնորհակալագրեր, դրամական պարգևներ հանձնեց «Տարվա լավագույնները» մրցույթում հաղթած ուսուցիչներին:
«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ պարգևատրման արարողությունը տեղի ունեցավ հոկտեմբերի 7-ին «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում:
«Մեր մտածողությունը, վարքը, գիտելիքները մեր ուսուցիչների քրտնաջան աշխատանքի արդյունք են: Բազմիցս եմ ասել, որ այսօրվա մեր կարևորագույն խնդիրներից է մեր երկրի, ժողովրդի անվտանգության հարցը, որի երաշխավորը կրթությունն է: Որակյալ կրթությունը ճիշտ մտածողություն է ձևավորում, իսկ դրա արդյունքում մարդու կատարած բոլոր քայլերը ճիշտ ու հստակ են լինում»,-նշեց ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանն ու վստահեցրեց, որ ՀՀ կառավարությունը մեծ տեղ է հատկացնում կրթությանն ու ուշադրություն է դարձնում կրթության բովանդակությանը:
Նրա խոսքով՝ դահլիճում ներկա են ուսուցիչներ, որոնք իրենց աշխատանքով են ապացուցել, որ իրենց պետք է գնահատել: Դումանյանը կարծում է՝ ուսուցիչները միշտ ավելիին են արժանի և վստահեցնում է, որ իրենց հնարավորությունների սահմաններում արվում է ամեն ինչ, որ ոլորտում զարգացում լինի, ինչի օրինակներից է կամավոր ատեստավորումը: Մտադիր են կրեդիտային նոր համակարգեր ներդնել:
Վահրամ Դումանյանը շնորհակալություն հայտնեց բոլոր ուսուցիչներին՝ շնորհավորելով ուսուցչի տոնի կապակցությամբ:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կողմից իրականացված «Տարվա լավագույնները» մրցույթին ներկայացվել է 202 հայտ, որից 141-ը անհատական, իսկ 61-ը՝ խմբային։
Մրցույթն անցկացվել է 6 անվանակարգում, որոնք սահմանված են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի 2020 թվականի հոկտեմբերի 7-ի 37-Ն հրամանով հաստատված «Տարվա լավագույնները» մրցույթի կարգով:
«Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ուսուցչական լավագույն ծրագիր կամ նախաձեռնություն» անվանակարգում ներկայացվել է 146, «Հանրակրթական ուսումնական հաստատության կառավարման լավագույն ծրագիր կամ նախաձեռնություն» անվանակարգում՝ 16, «Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ուսումնաօժանդակ գործունեության լավագույն ծրագիր» անվանակարգում՝ 26, «Նախադպրոցական ուսումնական հաստատության մանկավարժական լավագույն ծրագիր կամ նախաձեռնություն» անվանակարգում` 9, «Նախադպրոցական ուսումնական հաստատության ուսումնաօժանդակ գործունեության լավագույն ծրագիր» անվանակարգում՝ 5 ծրագիր։ «Նախադպրոցական ուսումնական հաստատության կառավարման լավագույն ծրագիր կամ նախաձեռնություն» անվանակարգում որևէ ծրագիր չի ներկայացվել։
Ներկայացված ծրագրային առաջարկների գնահատման արդյունքում հանձնաժողովի կողմից հաղթող է ճանաչվել նվազագույն 50 միավոր ստացած 29 ծրագրային առաջարկ, որից 13-ը՝ անհատական, իսկ 16-ը՝ խմբային։ Հաղթող ճանաչված ծրագրերի հեղինակները ստացան դրամական պարգևներ և ԿԳՄՍՆ շնորհակալագրեր` ընդհանուր առմամբ 45 մասնակից: