21:05   20-10-2022
Օնլայն խանութներից մինչև սցենարիստ- ռեժիսորներ. ԱԻԴԱ-ն շատերին է օգնել. «Միքս մարքեթինգ»
Թողնել մեկնաբանություն

AIDA. Մարքեթինգային ֆորմուլա, ինչի միջոցով հնարավոր է հասնել հաճախորդների վարքի կառավարմանը:  

A-Attention` Ուշադրություն,  I-Interest ` - պոտենցիալ հաճախորդի մոտ առաջացնել հետաքրքրություն, D՝ Desire – առաջացնել ցանկություն, A` Action -  հաճախորդին բերել գնման գործողության: 

Ֆորմուլան ունի 100 տարվա պատմություն և ժամանակի ընթացքում նրան ավելացել են S, M, տառերը: Թե ինչ են նշանակում այդ տառերը պատմում է «ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը՝ արդեն «Միքս մարքեթինգ» հաղորդման շրջանակում:

Loading...