AIDA. Մարքեթինգային ֆորմուլա, ինչի միջոցով հնարավոր է հասնել հաճախորդների վարքի կառավարմանը:
A-Attention` Ուշադրություն, I-Interest ` - պոտենցիալ հաճախորդի մոտ առաջացնել հետաքրքրություն, D՝ Desire – առաջացնել ցանկություն, A` Action - հաճախորդին բերել գնման գործողության:
Ֆորմուլան ունի 100 տարվա պատմություն և ժամանակի ընթացքում նրան ավելացել են S, M, տառերը: Թե ինչ են նշանակում այդ տառերը պատմում է «ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը՝ արդեն «Միքս մարքեթինգ» հաղորդման շրջանակում: