«Էմ Փի Ջի» ընկերության հետազոտությունների բաժնի ղեկավար Գայանե Դաջունցը մարքեթինգային ոլորտում արդեն 15 տարվա փորձ ունի: Տարիներին կուտակած հմտությունները այս հաղորդմանը ներկայացնում է խորհուրդների տեսքով: Ըստ նրա՝ 2022 թվականն ու 2023-ը շատ չեն տարբերվի: Ուղղությունների ակտուալության հարցում գրեթե փոփոխություն չկա: Թվային մարքեթինը կշարունակի մնալ իր բարձրության վրա: Այնուամենայնիվ ինչ նորություններ կլինեն և ի՞նչ անել, որ բիզնեսի վաճառքները տարեցտարի աճեն: Խորհուրդները՝ այս հաղորդմանը: