Ժամանակակից մարքեթինգն ունի արդյունավետ նորագույն գործիքներ, բայց դրանք չեն բացառում հնագույն շուկայավարության մեթոդները, որոնցից մեկը «սարաֆանային ռադիոն» է: Շատերի համար տարօրինակ թվացող այս տերմինի հիմքում իրականում հին ու բարի «հաճախորդը հաճախորդ է բերում» սկզբունքն է: Պարզապես լավ մատուցվելիք ծառայության ու ապրանքի գովազդով հաճախ ակամայից զբաղվում են դրանց սպառողները՝ իրենց շրջապատին պատմելով այդ մասին: «Սարաֆանային ռադիոն» առավել լավ է աշխատում նորարարական լուծումներ ունեցող բիզնեսում, քանի որ շուտ և հեշտ է գրավում սպառողին: Սակայն աշխարհի չափ հին այս գաղափարը կարող է ունենալ նաև հակառակ էֆֆեկտ, եթե այն չգոհացրեց սպառողին:
Ի՞նչ է «սարաֆանային ռադիոն» և ինչպե՞ս այն աշխատեցնել. այս ամենի մասին պատմում է «ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը: