Համաճարակի այս ընթացքը բիզնեսը կարող է ու պետք է օգտագործի մարտավարական և ռազմավարական խնդիրներ լուծելու համար: Հիմա բոլորի համար է դժվար, ու երբ համաճարակից հետո բոլորը լինեն նույն ստարտային վիճակին, դու կարող ես միանգամից առաջ ընկնել մրցակիցներիցդ, եթե հիմա ժամանակ տրամադրես «մարզվելու», «զենքերը» մարտական վիճակի բերելու համար:
Մայիս Մարգարյանը կիսվում է իր փորձով, թե ինչպես է տնտեսական ճգնաժամն օգտագործում Excelist և MacroLab ընկերություններն ուժեղացնելու և մրցակիցներից մի քանի քայլ առաջ ընկնելու համար: