14:14   01-04-2020
Համաճարակից հետո մարքեթինգը նոր լուծումներ է փնտրելու. Արամ Նավասարդյան
Թողնել մեկնաբանություն

Բիզնեսն այսօր խորհրդատվության, ռազմավարության մշակման կարիք ունի ու, այդ առումով, մեծ անելիք ունեն մարքեթինգային ծառայություններ մատուցող ընկերությունները: Ոլորտում, իհարկե, անկում կլինի, բայց ճգնաժամի ժամանակ հենց մարքեթինգային ըներություններն են, որ պետք է գտնեն ու բիզնեսին առաջարկեն ճգնաժամի հաղթահարման գործիքներ: Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիայի նախագահ Արամ Նավասարդյանը ներկայացնում է ոլորտի վիճակն ու առաջիկա ամիսների հնարավոր զարգացումներ:

Loading...