Կորոնավիրուսի համավարակի ու տանը մնալու ֆոնին ակտիվորեն խոսվում է այն մասին, որ աշխարհն այլևս առաջվանը չի լինելու: Արդեն հիմա բիզնեսի համար իրավիճակը առաջվանը չէ, հետևաբար պիտի փոխվեն նաև մարքեթինգային գործիքներն ու մոտեցումները: Ակնհայտ է մի բան՝ մեկուսացման շրջանում առաքում իրականացնող խանութներն ամենահեշտը դուրս կգան փակուղուց:
«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը կիսվում է համավարակի պայմաններում սեփական ընկերության աշխատելաոճի փորձով և ներկայացնում բիզնեսի համար առաջիկա բարդ շրջանում սպասվելիք հնարավոր փոփոխությունները: