13:57   27-04-2020
Նոր մարքեթինգը նոր կորոնավիրուսից հետո. ի՞նչ կփոխվի բիզնեսի վարման կանոններում. «Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Կորոնավիրուսի համավարակի ու տանը մնալու ֆոնին ակտիվորեն խոսվում է այն մասին, որ աշխարհն այլևս առաջվանը չի լինելու: Արդեն հիմա բիզնեսի համար իրավիճակը առաջվանը չէ, հետևաբար պիտի փոխվեն նաև մարքեթինգային գործիքներն ու մոտեցումները: Ակնհայտ է մի բան՝ մեկուսացման շրջանում առաքում իրականացնող խանութներն ամենահեշտը դուրս կգան փակուղուց: 
«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը կիսվում է համավարակի պայմաններում սեփական ընկերության աշխատելաոճի փորձով և ներկայացնում բիզնեսի համար առաջիկա բարդ շրջանում սպասվելիք հնարավոր փոփոխությունները:

Loading...