Բարձր որակ ու ցածր գին. թվում է՝ երկու անհամատեղելի բան, որոնք երբեք չեն կարող բնութագրել միևնույն ապրանքը կամ ծառայությունը: Բայց կա գիտություն, որի խնդիրը հենց այդպիսի սկզբունքով բիզնես ստեղծելն է: Արդյունաբերական ճարտարագիտությունը արտադրության օպտիմալացման, որակի կառավարման, ռեսուրսախնայողության հաշվին բարձրացնում է ապրանքի որակը՝ նվազեցնելով դրա ինքնարժեքը: Այդ գիտության թերագնահատումը բիզնեսում և տնտեսության մեջ խոսում է գործարարի կրթական ցածր ցենզի և անգիտության մասին: «Հակաճգնաժամի» այս թողարկումն արժեք ստեղծող գիտության մասին է: