17:56   30-06-2021
Որպեսզի երջանիկ լինի հաճախորդը, պիտի երջանիկ լինի նախ աշխատողը. «Գործարար հոգեբանություն»
Թողնել մեկնաբանություն

Անգլիական և Ամերիկյան հետազոտությունների համաձայն՝ աշխատողների 50-55 տոկոսը մոտիվացված չէ: Որքան քիչ է մոտիվացիան, այնքան քիչ է կազմակերպության շահույթը: Որպեսզի երջանիկ լինի հաճախորդը, պիտի երջանիկ լինի նախ աշխատողը: Շատ հաճախ կաբինետում նստած ղեկավարը չի տեսնում բիզնեսի առաջնագծում կատարվողը: 

«Գործարար հոգեբանություն» հաղորդաշարի հյուրը՝ Մանթաշով գործարարների միության համահիմնադիր,  «Էլիտ Պլազա» բիզնես կենտրոնի տնօրեն Դավիթ Մկոյանը խոսել է Բիզնեսի արդյունավետության և թիմի մոտիվացիայի կարևորության մասին:

Loading...