17:11   06-09-2021
Մոբայլ մարքեթինգ. Գովազդային SMS-ների առավելություններն ու թերությունները. «Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Մոբայլ մարքեթինգը օպտիմալ լուծում է սեղմ գովազդային բյուջեյով էֆեկտիվ արդյունք ստանալու համար: SMS հաղորդագրությունների միջոցով իրականացված գովազդային արշավները, ի տարբերություն գովազդային մյուս գործիքների, ունեն մի շարք առավելություններ: Նախ դրանք շատ արագ են կազմակերպվում և ընդգրկում են մեծ թվով թիրախային լսարան:  Գործիքն ունի նաև իր բացասական կողմերը:  Հաճախ գովազդային բովանդակությամբ կարճ հաղորդագրությունները կարող են ձանձրացնել և նույնիսկ նյարդայնացնել հաճախորդին, ուստի պետք է հաշվի առնել նաև հաճախորդի կամքը: 

«Էստի համեցեք» հաղորդման հյուրը «Մոբբիս» ընկերության թվային մարքեթինգի և բիզնես հաղորդակցությունների մասնագետ Լիլիթ Աբգարյանն է:

Loading...