Մոբայլ մարքեթինգը օպտիմալ լուծում է սեղմ գովազդային բյուջեյով էֆեկտիվ արդյունք ստանալու համար: SMS հաղորդագրությունների միջոցով իրականացված գովազդային արշավները, ի տարբերություն գովազդային մյուս գործիքների, ունեն մի շարք առավելություններ: Նախ դրանք շատ արագ են կազմակերպվում և ընդգրկում են մեծ թվով թիրախային լսարան: Գործիքն ունի նաև իր բացասական կողմերը: Հաճախ գովազդային բովանդակությամբ կարճ հաղորդագրությունները կարող են ձանձրացնել և նույնիսկ նյարդայնացնել հաճախորդին, ուստի պետք է հաշվի առնել նաև հաճախորդի կամքը:
«Էստի համեցեք» հաղորդման հյուրը «Մոբբիս» ընկերության թվային մարքեթինգի և բիզնես հաղորդակցությունների մասնագետ Լիլիթ Աբգարյանն է: