14:00   29-11-2021
Կորցրած շահի սինդրոմ. Ինչո՞վ է տարբերվում հայկական «սև ուրբաթը» ընդունվածից. «Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Հայ հաճախորդին  «սև ուրբաթի»  օրը հաճախ հիասթափություն է սպասվում: Հատկապես գներին ծանոթ հաճախորդները, վաճառասրահ մտնելով, տեսնում են՝ առանձնապես բան չի փոխվել: Օրվա առիթից օգտվելով՝ մոլերում չնչին գնային տարբերությամբ ներկայացվում է «աննախադեպ ապրանք, աննախադեպ գնով»: Հաճախ այդ օրերին իրացվում է նաև չվաճառվող ապրանք: Այնուամենայնիվ, այս տարի ակնհայտորեն մարդկանց հոսքն այդ օրը ավելի շատ էր… Պատճառը լավ կազմակերպված մարքեթինգային արշավներն են:

«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը խոսել է սև ուրբաթի և Հայաստանում դրա առանձնահատկություների մասին:

Loading...