Հայ հաճախորդին «սև ուրբաթի» օրը հաճախ հիասթափություն է սպասվում: Հատկապես գներին ծանոթ հաճախորդները, վաճառասրահ մտնելով, տեսնում են՝ առանձնապես բան չի փոխվել: Օրվա առիթից օգտվելով՝ մոլերում չնչին գնային տարբերությամբ ներկայացվում է «աննախադեպ ապրանք, աննախադեպ գնով»: Հաճախ այդ օրերին իրացվում է նաև չվաճառվող ապրանք: Այնուամենայնիվ, այս տարի ակնհայտորեն մարդկանց հոսքն այդ օրը ավելի շատ էր… Պատճառը լավ կազմակերպված մարքեթինգային արշավներն են:
«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը խոսել է սև ուրբաթի և Հայաստանում դրա առանձնահատկություների մասին: