Հայաստանում բիզնես ցուցահանդեսները իբրև մարքեթինգային գործիք անտեսված էին: Վերջին տարիներին ամեն ինչ փոխվեց: Շուկայում ենք 2019-ից: Մինչ այսօր ունեցել ենք 3 խոշոր ցուցահանդես: Ընդամենը երեքը, որովհետև դա պետք է անել կամ շատ լավը, կամ չպետք է անել: Անցած տարեվերջին անցկացվող «Christmas Market»-ը Հայաստանում երբևէ կազմակերպված ամենամեծ ցուցահանդեսն էր, որտեղ ընգրկված էր 350 բիզնես կազմակերպություն:
Բիզնես ցուցահանդեսների հիմնական նպատակը վաճառված ապրանքի քանակը չէ:
Այդ ցուցահանդեսների հաջողությունը որոշվում է նրանով, թե դրանց ժամանակ հաճախորդներից քանի՞սն է տվել իր կոնտակները կամ վերցրել կազմակերպության այցեքարտը: «Հավանական գործընկերոջ հետ շփում եղե՞լ է և կնքվե՞լ է արդյոք պայմանագիր ցուցահանդեսի վերջում»,- ասում է «Big Projects» ընկերության համահիմնադիր Դիանա Հարոյանը: