20:04   04-04-2022
Այցեքարտեր, բիզնես կապեր, պայմանագրեր.... Կյանքը բիզնես ցուցահանդեսներում.«Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Հայաստանում բիզնես ցուցահանդեսները իբրև մարքեթինգային գործիք անտեսված էին: Վերջին տարիներին  ամեն ինչ փոխվեց: Շուկայում ենք 2019-ից: Մինչ այսօր ունեցել ենք 3 խոշոր ցուցահանդես: Ընդամենը երեքը,  որովհետև դա պետք է անել կամ շատ լավը, կամ չպետք է անել: Անցած տարեվերջին անցկացվող «Christmas Market»-ը Հայաստանում երբևէ կազմակերպված ամենամեծ ցուցահանդեսն էր,  որտեղ ընգրկված էր 350 բիզնես կազմակերպություն: 

Բիզնես ցուցահանդեսների հիմնական նպատակը վաճառված ապրանքի քանակը չէ: 

Այդ ցուցահանդեսների հաջողությունը որոշվում է նրանով, թե դրանց ժամանակ հաճախորդներից քանի՞սն է տվել իր կոնտակները կամ վերցրել կազմակերպության այցեքարտը:  «Հավանական գործընկերոջ հետ շփում եղե՞լ է և կնքվե՞լ է  արդյոք պայմանագիր ցուցահանդեսի վերջում»,- ասում է «Big Projects» ընկերության համահիմնադիր Դիանա Հարոյանը:

Loading...