Material Exchange կազմակերպությունը ստեղծում է թվային հարթակ: Այդ կետում հանդիպում են բրենդ ստեղծողները և հագուստի հումք արտադրողները: Սա հնարավորություն է տալիս լավագույնններին որակյալ արտադրանք ստեղծելու համար: Material Exchange-ի Հայաստանյան կազմակերպության տեխնիկական ղեկավար Սերգեյ Տոնոյանը նշում է՝ 2018 թ.-ից ընկերությունն արդեն Հայաստանում է: ՀՀ, Շվեդիա, Սերբիա. այս երեք երկրներում են հիմնական գրասենյակները, բայց ամբողջ գործունեությունը, կարելի է ասել, տարածվում է աշխարհով մեկ: Հարթակը փորձում է բրենդները և հումք արտադրողներին կապել իրար: Ֆիզիկական աշխարհից դեպի թվային աշխարհ տեղափոխում: Ծրագրերը հստակ են՝ Հայաստանում ավելի ու ավելի ընդլայնվել: