18:28   17-06-2022
Թվայնացման գնալու ներդրումը արդյո՞ք կապահովի երկարաժամկետ աճ. «Գործարա® երկխոսություն»
Թողնել մեկնաբանություն

Գործարա®Երկխոսություն հաղորդման հերթական հյուրը մարքեթինգի ղեկավար Էլվինա Ասատրյանն է, ով նշում է՝ չնայած այսօր շատերն են զբաղվում բրենդինգով, բայց բացեր ակնհայտորեն կան: Օրինակ՝ ինչպես մատուցել ստեղծածը հատկապես թվային հարթակներում: Պետք է մշակել ճիշտ ռազմավարություն և ունենալ հստակ գործիքակազմ: Թվային հարթակներում որքան էլ կան դժվարություններ, բայց ,այնուամենայնիվ, բիզնեսի ու հատկապես փոքր բիզնեսի ներկայությունը պարտադիր է այդ դաշտում: Ամեն դեպքում կարևոր է հարթակներում գործը սկսելուց առաջ նախ կատարել ուսումնասիրություն, ինչը թույլ կտա ավելի ազատ և ճկուն դրսևորվել:

Loading...