Մանիպուլյացիան անհատի հոգեկանի
վրա ազդեցություն գործելու միջոց է: Համեմատած
մյուս հոգեկան ազդեցությունների հետ այն ունի որոշակի առանձնահատկություններ: Մանիպուլյատորը
ձգտում է թաքցնել սեփական միտումները և ձգտումները։
Վստահությամբ կարող ենք փաստել, որ այսօր ցանկացած պահի մենք բոլորս ենթարկվում ենք ամենատարբեր մանիպուլյացիաների, մասնավորապես հեռուստատեսային և ինտերնետային գովազդ, անոնսներ, գովազդային վահանակներ, տպագիր մամուլ, լոզունգներ, թևավոր խոսքեր, քաղաքական, գովազդային բառախաղեր և այլն:
Գովազդի հոգեբան Ռիմա Միքայելյանի հետ քննարկել ենք, թե ինչպես կարող ենք խուսափել մանիպուլյացիայից և ինչպես հասկանալ, որ ենթարկվում ենք դրան: