Կոկա-Կոլա, Սթարբաքս, Մաքդոնալդս… հաճախորդը, լսելով այս կազմակերպությունների անվանումները, միանգամից սկսում է որոշակի հույզեր ունենալը և նրա մտքում ստեղծվում են որոշակի ասոցիացիաներ: Բրենդինգը կազմակերպության «կերպարն» է հաճախորդի աչքերում:
Հաճախորդի մոտ ապրանքանիշի հանդեպ հուզական վերաբերմունքին կարելի է հասնել մարքեթինգային մի շարք գործիքների ճիշտ կիրառմամբ:
Բրենդավորումը, սակայն, մեկանգամյա գործողություն չէ, քանի որ ժամանակի ընթացքում փոխվում են հասարակության վարքագիծն ու վերաբերմունքը: Ինչպես օրինակ գույների նկատմամբ ընկալումները:
Գայանե Դաջունցը խոսել է բրենդինգի կամ բրենդավորման մասին: