14:00   22-08-2022
iPhone ասելիս ծնկներս ծալվում են. բրենդերի հանդեպ հուզականության գաղտնիքը. «Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Կոկա-Կոլա, Սթարբաքս, Մաքդոնալդս… հաճախորդը, լսելով այս կազմակերպությունների անվանումները, միանգամից սկսում է որոշակի հույզեր ունենալը և նրա մտքում ստեղծվում են որոշակի ասոցիացիաներ: Բրենդինգը կազմակերպության  «կերպարն» է հաճախորդի աչքերում:

Հաճախորդի մոտ ապրանքանիշի հանդեպ հուզական վերաբերմունքին կարելի է հասնել մարքեթինգային մի շարք գործիքների ճիշտ կիրառմամբ:

Բրենդավորումը, սակայն, մեկանգամյա գործողություն չէ, քանի որ ժամանակի ընթացքում փոխվում են հասարակության վարքագիծն ու վերաբերմունքը: Ինչպես օրինակ գույների նկատմամբ  ընկալումները:

Գայանե Դաջունցը խոսել է բրենդինգի կամ բրենդավորման մասին:

Loading...