18:56   12-09-2022
Մերչենդայզինգ. հաճախորդի վիզուալ գրավում. «Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Ինչպես ցանկացած մարքեթինգային գործիք, մերչենդայզինգը նույնպես նպատակ ունի բարձրացնելու հաճախորդների լոյալությունը: Պարզվում է` յուրաքանչյուր  երեք հաճախորդից երկուսը հենց խանութում են որոշում, թե ինչ է պետք գնել:  Այդ հարցում հաճախորդին կարող է  օգնել վաճառքի խորհրդատուն, վաճառքի մասնագետը: Դա կարող է լինել ապրանքի ճիշտ դասավորվածությունը՝ մերչենդայզինգը:

Գայանե Դաջունցը խոսել է ճիշտ վաճառքի մասին:

Loading...