+374 (11) 280000 [email protected] Գովազդատուներին ԵԹԵՐ
  • ԲԱԺԱՆՈՐԴԱԳՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
    • ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
    • ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
    • ՏԱՐԱԾԱՇՐՋԱՆ
    • ԱՇԽԱՐՀ
    • ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
    • ՍՊՈՐՏ
    • ՄՇԱԿՈՒՅԹ
    • ԻՐԱՎԻՃԱԿՆ ԱՌԱՋՆԱԳԾՈՒՄ
  • ՀԱՏՈՒԿ ՆԱԽԱԳԾԵՐ
    • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՔԱՂԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ՈՉՆՉԱՑՈՒՄԸ
    • ՇԱՀԱՆ ՆԱԹԱԼԻ. «ԹՈՒՐՔԵՐԸ ԵՒ ՄԵՆՔ»
    • ASALA – ՌԱԴԻՈԱՐԽԻՎ
    • ԱՆԿԱԽՈՒԹՅՈՒՆԸ, ՈՐ ՍԿՍՎԵՑ ԽՈՐՀՐԴԱՅԻՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ՄՈՎՍԵՍ ԳՈՐԳԻՍՅԱՆԻ ԾԱԾԱՆԱԾ ԱՌԱՋԻՆ ԵՌԱԳՈՒՅՆՈՎ
    • ԻՆՍՏԻԳԵՅԹ 15
    • ԹԱԼԻՇՆԵՐԻ ԳԼԽԱՏՎԱԾ ՊԱՅՔԱՐՆ ՈՒ ՄԵՐ ԴԵՐՆ ԱՅՍՕՐ ՖԱՀՐԱԴԻՆ ԱԲՈՍԶՈԴԱՅԻՆ ԱԶԱՏԵԼՈՒ ԳՈՐԾՈՒՄ
    • ՎԵՐՋԻՆ ԿԱՅԱՐԱՆԸ՝ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅՈՒՆ. ԵՌԱԲԼՈՒՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ԶՈՀԵՐԸ
    • ՖԻԶԻԿԱՆ ԱՎԵՐԱԿՆԵՐԻ ՎՐԱ. Ե՞ՐԲ ԿՀԵՌԱՆԱ ՎԵՐՋԻՆ ԳԻՏՆԱԿԱՆԸ
    • ՊԱՏԵՐԱԶՄ 4-ՐԴ
    • «ԲԱՔՈՒՆ ԽԱՂԱՂՈՒԹՅԱՆ ԴԱՐԱՇՐՋԱՆՈՒՄ»
    • «ԱՔԱՍԻԱՆԵՐՈՒ ՇՈՒՔԻՆ ՏԱԿ». ՊՈԼՍԻ ՀԱՅԵՐԸ
    • ՄՈՒԹ ԺԱՄԱՆԱԿՆԵՐԻ ԼՈՒՍԱՎՈՐ ՄԱՐԴԻԿ
  • ՀԱՂՈՐԴՈՒՄՆԵՐ
    • ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
    • ԱՎԵՏՅԱՑ ԵՐԿՐԻ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻՆ
    • ՍԱ ՀԱՅԱՍՏԱՆ Է ԵՒ ՎԵՐՋ
    • ՄՈԴՈՒՍ ՎԻՎԵՆԴԻ
    • ՀԵՏԱԽՈՒՅԶԻ ՕՐԱԳԻՐԸ
    • ՀԱՅՈՒ ՏԵՍԱԿ
    • ԿԻՍԱԼՈՒՍՆԻ ՄԱՅՐԱՄՈՒՏԸ
    • ԲԻԶՆԵՍԻ ԱՆԱՏՈՄԻԱ
    • ՎԻՃԱԿԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
    • ԷՍՏԻ ՀԱՄԵՑԵՔ
    • ՀԱՅԱՑՔ ՀԱՅՔԻՑ
    • ՀԱՄՇԵՆԱԿԱՆ ԶՐՈՒՑԱՐԱՆ
    • ՌԱԴԻՈԱՌՈՂՋԱՐԱՆ
    • ՄԵԾ ԿԱՌՈՒՑԱՊԱՏՈՒՄ
    • ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԳՈՐԾԱԿԻՑ
    • ՀԱՅԱՍՏԱՆ. ՄԵԾ ՎԵՐԱԳՈՐԾԱՐԿՈՒՄ
    • ԳՈՐԾԻ ԲԵՐՈՒՄՈՎ
    • ՀԱԿԱԱՌԱՍՊԵԼ
    • ԱՐՑԱԽՅԱՆ ՊԱՏԱՍԽԱՆ
    • ՀԱՐԵՒԱՆՆԵՐ
    • ԳԻՏԱՓՈՐՁ
    • ԻՐԱԿԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
    • ԿՅԱՆՔԻ ՈՐԱԿ
    • ՍՈՒԲՅԵԿՏԻՎ ԽՈՍԱՓՈՂ
    • ՔԱՂԱՔԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
    • ՔԱՂԱՔԱՑԻ ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ
    • ԵՐԿԻՐ ԶԱԲԱԽԱ
    • ԿԵՆՍՈԼՈՐՏ
    • ՎԵՐՋԻՆ ՇԱՆՍ
    • ՀԱԿԱՃԳՆԱԺԱՄ
    • ՆԱԽԻՋԵՒԱՆՅԱՆ ՄԱՍՈՒՆՔՆԵՐ
    • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇ
    • ՊԱՏՈՒՀԱՆ ԴԵՊԻ ՉԻՆԱՍՏԱՆ
    • ԲՈՂՈՔԻ ՆՈՏԱ
    • ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՒ ՈՉ ՄԻԱՅՆ
    • ԳԵՐԱԿԱ ՈԼՈՐՏ
    • ԿԱՅՈՒՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ +
    • ՔԱՂԲԱՆՏԱՐԿՅԱԼԻ ՕՐԱԳԻՐԸ
    • ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՇԱԲԱԹ
    • ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ
    • ՊԱՏԳԱՄԱՎՈՐ ԶՈՀՐԱՊ ԷՖԵՆԴԻՆ
    • ԴԵ, ԽԱԲԻՐ ԻՆՁ
    • VIVARO FANTASY
    • ՄԱՐԴՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻ ԻՆՔՆԱՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
    • ԱՎԱՆՏԱ
    • ՀԵՏՀԱՅԱՑՔ
    • ՉԵՉՆՅԱ. ԻՆՉՊԵՍ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԸ ԴԱՐՁԱՎ ՀԱՐԿԱՏՈՒ
    • C\C++ ԴԱՍԸՆԹԱՑ ԱԿՀ ԵՒ ՆՀ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
    • ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՎԱԾ ԱՐԽԻՎ
    • ՄԻԱՑՈՒՄ
    • IT ARMENIA
    • ԵՐԿԻՐ ՆԱԻՐԻ
    • «ԳԻՏՈՒԺ»
    • «ԳՈՐԾԱՐԱ® ՄՏԱԳՐՈՀ»
    • «ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»
    • «ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՄԵՐԻԿԱ»
    • «ԵՐԿԸՆՏՐԱՆՔ»
    • ԱՊՐԵՆՔ ՄԱՐԶԵՐՈՎ
    • «Ի ԶԵՆ»
    • ՓՈԴՔԱՍԹ «ՆԵՐՔԻՆ ՁԱՅՆ»
    • ՄԻՆՉԵՒ ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍ
    • «ՍՊՈՐՏԻ ՄԱՐԴԻԿ»
    • «ՄԵԾ ՊԱՅԹՅՈՒՆ». ՓՈԴՔԱՍԹ
  • ՔՆՆԱՐԿՈՒՄՆԵՐԻ ԱԿՈՒՄԲ
    • ԱՐՑԱԽ. ԻՆՏԵԳՐՄԱՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԸ
    • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԲԻԶՆԵՍԸ ՃԳՆԱԺԱՄԻ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ
    • ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՌԱԶՄԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ՀԵՌԱՆԿԱՐԸ
    • ՆՈՐ ՕՍՄԱՆԻԶՄԸ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ
    • ՌԱԶՄԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՊԱՏԵՐԱԶՄԻՑ ՀԵՏՈ
  • ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՀԻՆԳՇԱԲԹԻ
    • «ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ»
    • «ԲԻԶՆԵՍԻ ԱՆԱՏՈՄԻԱ»
    • «ԵԿԱՄՏԱԲԵՐ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ»
    • «ՄԻՔՍ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ»
    • «IT ARMENIA»
  • ԻՐԱՎԻՃԱԿՆ ԱՌԱՋՆԱԳԾՈՒՄ
  • Կապ
  • ԲԱԺԱՆՈՐԴԱԳՈՒԹՅՈՒՆ

Բարի Վերադարձ!

Մուտք գործեք ձեր հաշիվը կառավարելու համար

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը
Դեռեւս գրանցվա՞ծ չեք
Նոր հաշիվ
ԿԱՄ
Facebook

Բարի Գալուստ!

Լրացրեք ձևը շարունակելու համար:

Արդեն ունե՞ք հաշիվ
Մուտք
ԿԱՄ
Facebook

Գաղտնաբառի Վերականգնում

Մուտքագրեք ձեր էլ. Փոստի հասցեն և հրահանգներով էլ-նամակ կուղարկվի ձեզ:

Հիշո՞ւմ եք ձեր գաղտնաբառը
Մուտք
ԵԹԵՐ
Գովազդատուներին
+374 (11) 280000
[email protected]
  • Պայմաններ
Image Description
15:10   07-11-2022
Image Description
Հաստատվել է դպրոցներում ուսումնական խմբակների գործունեության կարգը. ԿԳՄՍՆ
Թողնել մեկնաբանություն

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով հաստատվել է «Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր և այլընտրանքային ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատություններում ուսումնական խմբակների ձևավորման ու գործունեության և ուսումնական նախագծերի իրականացման կարգը»: Այս մասին NEWS.am-ը տեղեկանում է ԿԳՄՍՆ-ից:

Ուսումնական խմբակների ձևավորումը

Ուսումնական խմբակների անհրաժեշտությունը որոշվում է սովորողների առաջարկությամբ, հանրակրթության պետական չափորոշչով սահմանված առաջնահերթություններով, դպրոցի զարգացման նպատակներով։ Խմբակը կարող է վարել ուսուցիչը կամ համապատասխան որակավորում ունեցող մասնագետը:

Խմբակը ստեղծվում է սովորողների՝

արտադասարանական ուսումնառության և ժամանցի կազմակերպման համար,

նախասիրությունների, հետաքրքրության  տարբեր ոլորտների (գիտություն, արվեստ, զբոսաշրջություն, հայրենագիտություն, տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ, ֆիզիկական կուլտուրա և սպորտ և այլն) վերաբերյալ ուսումնական ծրագրերի իրականացման համար,

սոցիալականացման և ինքնուրույն կենսագործունեության  համար,

մասնագիտական կողմնորոշման համար:

Հաստատությունում խմբակները ձևավորվում են՝ կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի որոշմամբ, մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ կամ ծնողների առաջարկությամբ՝ տնօրենի հրամանով՝ պահպանելով կարգով սահմանված պահանջները: Լիազորված մարմնի որոշմամբ սահմանվում են առողջ ապրելակերպի խմբակն ու մասնագիտական կողմնորոշման ակումբը։

Խմբակի ծրագիրն անհրաժեշտ է մինչև հունիսի 15-ը ներկայացնել ԿԶՆԱԿ հիմնադրամ՝ նոր ուսումնական տարում գործածելու նպատակով: Վերջինս փորձագիտական դրական եզրակացության դեպքում խմբակի ծրագիրը ներկայացվում է ԿԳՄՍ նախարարություն՝ սահմանված կարգով գործածության երաշխավորելու համար: Նախարարության կողմից հաստատված ծրագրերը հանրակրթական ուսումնական հաստատությունները կարող են օգտագործել՝ առանց լրացուցիչ հաստատման: 

Կրթական որևէ աստիճանում խմբակի իրականացման համար հատկացվող ժամաքանակը չի կարող գերազանցել շաբաթական 2 ժամը։ Կրթական տարբեր աստիճաններում միաժամանակ կարող է իրականացվել նույն խմբակը։ Յուրաքանչյուր կրթական աստիճանում գործող ծրագիրը պետք է համապատասխանի սովորողների տարիքային առանձնահատկություններին։ Ծրագրի անվանումը չի կարող կրկնել ուսումնական պլանով նախատեսված որևէ ուսումնական առարկայի անվանումը և ծրագրի բովանդակությունը:

Ուսումնական խմբակների գործունեությունը

Խմբակը տարիֆիկացվում է, եթե դրա ծրագիրը հաստատել է հաստատության տնօրենը, և առնվազն 8 սովորող խմբակում ընդգրկվելու ցանկություն է հայտնել: Սովորողները կարող են մասնակցել խմբակի աշխատանքներին՝ իրենց ցանկությամբ և հրաժարվել դրան մասնակցելուց՝ առանց հիմնավորման: Բացառություն կարող են կազմել կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի որոշմամբ սահմանված խմբակները։ Հաստատության ընտրությամբ խմբակում ընդգրկված սովորողների ուսումնառության արդյունքները գնահատվում են ձևավորող գնահատման մեթոդներով:

Դպրոցներում  ուսումնական նախագծերի իրականացումը

Ուսումնական նախագծերն իրականացվում են 7-12-րդ դասարաններում: Նախագիծն առանձին սովորողների կամ սովորողների փոքր խմբի կողմից որևէ ուսումնական առարկայի կամ ուսումնասիրվող որևէ օբյեկտի կամ երևույթի վերաբերյալ իրականացվող առարկայական կամ միջառարկայական հետազոտական աշխատանք է՝ նվիրված օրինաչափությունների, առանձնահատկությունների հետազոտմանը, արդյունքների ստացման և եզրակացությունների արձանագրմանը: Սովորողի կողմից նախագիծը կարող է իրականացվել ինչպես մեկ ուսումնական առարկայի շրջանակում, այնպես էլ տարբեր ուսումնական առարկաներից՝ հետազոտության մեթոդների համադրմամբ միևնույն օբյեկտի և երևույթի, օրինաչափությունների կամ առանձնահատկությունների վերաբերյալ տվյալների հավաքման, համադրման, վերլուծության շրջանակում: Նախագծի թեման կարող է լինել առարկայի(ների) շրջանակում հետազոտություն, մշակութային, ազգագրական միջոցառում, համայնքի խնդիրներին նվիրված աշխատանք։

Հաստատությունն ուսումնական պլանի դպրոցական (ընտրովի) բաղադրիչից նախագծի իրականացման համար սահմանված կարգով տրամադրում է համապատասխան ժամաքանակ, որը տարիֆիկացվում է: Միջառարկայական նախագծի դեպքում տարիֆիկացվում են մասնակցող բոլոր առարկաների ուսուցիչներին տրվող ժամաքանակները՝ մասնակցության տևողությանը համապատասխան։

Սովորողներն իրենք են ընտրում այն նախագիծը, որին ցանկանում են մասնակցել: Նրանք կարող են չմասնակցել դրա աշխատանքներին՝ առանց պատճառ ներկայացնելու։ Նախագիծն ավարտելուց հետո սովորողն այն պաշտպանում է նախագծի ուսուցչի մոտ, իսկ միջառարկայական նախագծերի դեպքում՝ համապատասխան առարկաների ուսուցիչների հանձնաժողովի մոտ: Սովորողների կողմից իրականացված ավարտուն նախագծերը գնահատվում են և հրապարակվում դպրոցի կայքում:

Խնդրում ենք բաժանորդագրվել

Քվեարկելու համար նախ անհրաժեշտ է բաժանորդագրվել
ԲԱԺԱՆՈՐԴԱԳՐՎԵԼ

Խնդրում ենք բաժանորդագրվել

Մեկնաբանելու համար նախ անհրաժեշտ է բաժանորդագրվել
ԲԱԺԱՆՈՐԴԱԳՐՎԵԼ
19:25   23-03-2023 Ադրբեջանը հարցականի տակ է դնում մարդու իրավունքների վրա հիմնված մոտեցումները. ՀՀ ԱԳ նախարարի տեղակալ
19:24   23-03-2023 «Կանաչապատում և շրջակա միջավայրի պահպանություն» ՀՈԱԿ-ի տնօրենը Կասկադի տարածքում է՝ հետևելու ծառերի փոխարինման գործընթացին. քաղաքապետարան
19:23   23-03-2023 Հայկական ատոմակայանի 2-րդ էներգաբլոկի շահագործման նախագծային ժամկետը կերկարաձգվի ևս 10 տարով
19:23   23-03-2023 Պետք չէ մտածել, թե մեր արձագանքը միայն հրապարակային է. Զախարովան՝ Սյունիքում երկու ռուս զինվորականի վիրավորվելու մասին
19:22   23-03-2023 «Վստրեչի» կամրջի նորոգման ժամկետը կերկարի
19:21   23-03-2023 Միայն միջազգային ձևաչափում կարող է տեղի ունենալ բանակցային գործընթաց. Արցախի ԱԳ նախարար
19:21   23-03-2023 Լեռնային Ղարաբաղում միջազգային առաքելություն տեղակայելու համար անհրաժեշտ է ինչպես Երևանի, այնպես էլ Բաքվի համաձայնությունը. Զախարովա
19:20   23-03-2023 Կապահովվի անհայտ կորած զինծառայողների, քաղաքացիական անձանց ընտանիքներին և վիրավորում ստացած զինծառայողներին սոցիալական աջակցության տրամադրումը
19:20   23-03-2023 Հայ խորհրդարանականները Կիպրոսում բարձրաձայնել են ԼՂ-ում միջազգային դիտորդական առաքելության անհրաժեշտության մասին
19:16   23-03-2023 Ակտիվ շինարարական աշխատանքներ՝ Տեղ-Կոռնիձոր ավտոճանապարհին
19:15   23-03-2023 Դիտարկվել են արգելափակված ճանապարհի պայմաններում Արցախում շինաշխատանքներն ավարտին հասցնելու հնարավորությունները
19:10   23-03-2023 Հայաստանը կարող է կամուրջ հանդիսանալ բրազիլական արտադրանքն այլ երկրներ արտահանելու համար. Քերոբյան
13:55   23-03-2023 Կառավարությունը 1 մլրդ 448 մլն դրամ հատկացրեց մարզպետարաններին՝ շինարարական աշխատանքների ֆինանսավորման համար
13:55   23-03-2023 Նիդերլանդներում Ադրբեջանի դեսպանին հայտնել են Հաագայի դատարանի որոշումը կատարելու և Լաչինի միջանցքը բացելու անհրաժեշտությունը
13:54   23-03-2023 Խաղաղության պայմանագիր լինելու է. ՀՀ վարչապետ
13:53   23-03-2023 Իրանը տարածաշրջանում խաղաղության և կայունության մշտական հիմքն է. Բաղերի
13:52   23-03-2023 Ագրեսորի և զոհի միջև հավասարության նշան դնելն անընդունելի է և խրախուսում է ագրեսորին. Մարուքյան
13:52   23-03-2023 Վարժական հավաքների ներգրավված աշխատողների աշխատավարձը կպահպանվի ամբողջությամբ
13:50   23-03-2023 «Այլ կերպ, քան ՀՀ հանդեպ ագրեսիայի ակտ, դժվար է որակել». վարչապետ
13:47   23-03-2023 Սա կոպիտ միջամտություն է ՀՀ ներքին գործերին. Նիկոլ Փաշինյանը՝ Ալիևի հայտարարությունների մասին
13:46   23-03-2023 Մարտի 18-ը պետք է նշանավորվեր հայ բնակչության՝ Թալիշ վերադառնալով, ոչ թե նրանց տները քանդելու վանդալային ակտով. Փաշինյան
11:31   23-03-2023 ԱրՊՀ-ում ռազմական ամբիոն ունենալը խիստ անհրաժեշտություն է. Արցախի պետնախարարն ընդունել է պահեստազորի սպաներին
11:30   23-03-2023 Գլխավոր դատախազի տեղակալը Եվրասիա համալսարանի դպրոցների սաներին ներկայացրել է Դատախազության բարեփոխումների օրակարգը
11:30   23-03-2023 ԵԽԽՎ հանձնաժողովը Ադրբեջանի իշխանություններին կոչ է անում անհապաղ կատարել Արդարադատության դատարանի և ՄԻԵԴ-ի կողմից իրենց ուղղված միջոցները
11:29   23-03-2023 Քննարկվել են Շիրակի մարզի և Ռումինիայի Կալարաշ նահանգի միջև համագործակցության հնարավորությունները
11:28   23-03-2023 Հայաստանն ու Ադրբեջանը շուտով կարող են խաղաղության համաձայնագիր ստորագրել. Բլինքեն
11:28   23-03-2023 Արմեն Գրիգորյանը աշխատանքային այցով կմեկնի Մերձբալթյան երկրներ
10:18   23-03-2023 ԵՄ-ն մտահոգված է կուսակցությունների մասին Ադրբեջանի նոր օրենքի սահմանափակումներով
10:17   23-03-2023 Ֆրանսիայի ԱԳ նախարարը կայցելի Հայաստան և Ադրբեջան
10:16   23-03-2023 Արարատ համայնքի Զոդ Բանավանում սուբվենցիոն ծրագրով վերանորոգվում է դրենաժանային համակարգը
10:15   23-03-2023 Եթե կան մարդիկ, ովքեր կարծում են, որ իրենք բացառություն են, չարաչար սխալվում են․ ԱՀ պետնախարարը՝ գնաճի մասին
10:14   23-03-2023 ԱՀ պետական նախարարը հանդիպել է Հանրային խորհրդի անդամների հետ
10:12   23-03-2023 Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունել է Ժողովուրդների հոգևոր միասնության միջազգային հիմնադրամի նախագահին

Մուտք
Արդեն ունե՞ք հաշիվ

ԿԱՄ
Facebook

Գրանցում
Դեռեւս գրանցվա՞ծ չեք

Գաղտնաբառի Վերականգնում

Մուտքագրեք ձեր էլ. Փոստի հասցեն և հրահանգներով էլ-նամակ կուղարկվի ձեզ:

+374 (60) 441273
Գովազդի բաժին +374 (11) 280000
[email protected]
ՀՀ, ք. Երևան, Գ. Քոչար 21, 4-րդ հարկ

2011 - 2023 © Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Lratvakan.am-ի նյութերի օգտագործումն առանց հղման արգելվում է: Հրապարակման հեղինակի կարծիքը ոչ միշտ է համընկնում խմբագրության կարծիքի հետ: Գովազդների բովանդակության համար պատասխանատվությունը գովազդատուներինն է:

Օգտագործման պայմաններ
Գաղտնիության պայմաններ
Developed by THE ONLY GROUP
Loading...