Krisp ընկերությունը, որի մասին վերջերս շատ է խոսվում, օնլայն հաղորդակցությունը դարձնում է կանխատեսելի և արդյունավետ: Աշխարհի խոշորագույն զանգերի կենտրոնները հենց Krisp-ի կարիքն ունեն, չնայած որ շուկան մեծ է և ոլորտում խաղացողները քիչ չեն: Ձայնի որակի բարձրացում, աղմուկի հեռացում, ինչպես նաև ժամաչափի ֆունկցիա: Սրանք հիմնական ուղղություններն են, որոնց հետ աշխատանք է տարվում: Նախկին պատկերի որակի բարձրացումը ևս կարևոր նպատակներից էր, բայց այն այլևս չկա. արժե աշխատել մեկ ուղղությամբ, բայց տալ հնարավորինս բարձր որակ: Կարևոր է նշել, որ ընկերությունը ոչ միայն դրական է աշխատում սպառողների համար, այլ նաև ամբողջի թիմի: Աճելու հնարավորություն, մշտապես նոր գիտելիքներ, վերելքներ: