Կան իրավիճակներ, երբ տնտեսվարողը լավ չի պատկերացնում իր ապրանքի առաջխաղացման հարմար ճանապարհը. ճիշտ չի թիրախավորել իր սպառողի՛ն, լավ չի ուսումնասիրել շուկան կամ պարզապես չաշխատող գովազդի հետևանքով է բիզնեսը կաղում: Երբ գործի մեջ գումար կորցնելու ռիսկերը շատ մեծ են, անհրաժեշտ է գումար ծախսել հետագայում շատ ավելի մեծ գումար չկորցնելու համար: Անհրաժեշտ մարքեթինգային գործիքակազմից մեկը ֆոկուս քննարկումներն են, երբ արտադրողը ստանում է սպառողի աչքերով իր ապրանքի ամբողջական պատկերը, իսկ խիստ որոշակի մարքեթինգային շտկումների արդյունքում կարողանում է աշխատեցնել իր ապրանքանիշը շուկայում:
Մարքեթինգային այս և այլ հնարքների մասին պատմում է «ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը: