14:46   25-05-2023
Խորին հարցազույցների կրկնությունը հուշում է` պիտի կանգ առնել. «Միքս մարքեթինգ»
Թողնել մեկնաբանություն

Հետազոտողների և բիզնեսի ներկայացուցիչների մոտ հաճախ հարցեր են առաջանում հարցման որակական մեթոդների հետ կապված: Այն նույնականացվում է միանգամից ֆոկուս խմբային մեթոդի հետ: Սա իհարկե տարածված է, բայց արդյունքում առաջացած հարցերը՝ քննարկելի: Ու՞մ հետ, ի՞նչ տարիքային խմբերի, քանի՞ խմբի հետ իրականացնել այն: Քանակական մեթոդների դեմքում այս խնդրին բախվել հնարավոր չէ. գոյություն ունի հստակեցված ֆորմուլա: Ճիշտ ուղուց չշեղվելու համար պետք է հաշվի առնել մի քանի հանգամանք՝ ի՞նչ ենք ուզում ստանալ, որտե՞ղ և ովքե՞ր են պոտենցիալ հաճախորդները:

Loading...