Մենք ունենք տաղանդավոր հայ ճարտարապետներ և դիզայներներ: Նրանք էմոցիոնալ կապվածություն ունեն իրենց մասնագիտության հետ և հազվադեպ են կենտրոնանում բիզնես գիտելիքների վրա, ինչն այսօր շատ կարևոր է: Մենք այնպիսի ժամանակներում ենք ապրում, երբ մարքեթինգն ավելի շատ է ապրանք վաճառում,քան ապրանքի որակը:Ի՞նչ անել արտաքին շուկա դուրս գալու համար: Wall Deco ընկրության համահիմնադիր և գեղարվեստական ղեկավար և Futuris architect ընկերության համահիմնադիր և տնօրեն Հովնան Շահբազյանը, երբ սկսում էր գործունեությունը, մտածում էր շուկայում գոյատևելու մասին, հիմա արդեն արտահանում են ապրանքը և երազում միջազգային շուկայում լավագույն հնգյակում հայտնվելու մասին: