Համաճարակի սկզբից սպառողական վարքագծի փոփոխության հետ համընթաց փոխվում են բիզնես կոնցեպտներն ու շուկայավարության մոտեցումները: Սոցիոլոգիայի համար սկսվել է նոր ժամանակաշրջան, երբ կարիք կա հասկանալու փոփոխությունների վեկտորը: Նախնական հետազոտություններն արդեն իսկ վկայում են, որ սպառողը միտված է գնել այն ապրանքը, որի արտադրողը այս ընթացքում աչքի է ընկել բարի գործերով: Հեռահար նպատակ հետապնդող ակցիաների տեսքով բարի գործերը վաղուց կիրառվող, բայց այժմ նոր վերելք ապրող մարքեթինգային քայլ են: Ամերիկյան մի հետազոտություն պարզել է՝ սպառողների 54%-ը նախապատվությունը տալիս է բացառապես բարի գործերով աչքի ընկած կազմակերություններին:
«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը պատմում է սպառողական նոր ընկալման մասին: